Pagreičio geometrija
Skulptūrinis dizainas apjungia dinamines „Gran turismo“ proporcijas su neabejotinomis „Audi RS“ modelio savybėmis.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Apjungiamas sportiškumas ir išskirtinumas
Pasirenkamas anglinis stogas yra pagamintas iš anglies pluoštu armuoto polimero. Aukštųjų technologijų medžiaga yra labai stabili, be to, ypač lengva.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Orientuota į estetinę važiavimo dinamiką
„Audi RS e-tron GT“² viskas nukreipiama į salono funkcinį centrą: vairuotojo padėtis.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Jaudinantis užvedimas
Sužavėti galinti transporto priemonė yra pirmoji riboto leidimo transporto priemonė pirmiesiems „Audi RS e-tron GT²“ klientams.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Jaučiama dinamika
Vairavimas naudojant elektrą, teikiantis didelį malonumą: įkvėpta „Gran Turismo“, aukštųjų technologijų pakaba užtikrina komfortą, sportiškumą ir kasdienio naudojimo patogumą.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Galia
kW
Įsibėgėjimas (0–100 km/h)
sek.
Įkrovimo sistema
voltų
Visuotinis naudojimas
Šis užmojis – iš naujo sukurti automobilį – taip pat atsispindi puristiniame dizaine, kurį įkvėpė aerodinaminis veikimas. Progresyvi prabanga suteikia postūmį dar labiau sustiprinti emocingą vairavimo patirtį. Charakteristika: RS emblemos su raudonu rombu.
Tiksli apdaila
Drąsiai suformuota pakraščio linija ir išskirtinis galinis difuzorius suteikia įspūdingo stiprumo įspūdį. Švelniai nuožulni stogo linija, besitęsianti iki „Audi RS e-tron GT“² galinės dalies, išreiškia transporto priemonės skubumą judėti pirmyn net jai stovint.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
RS dizaino paketas, raudona prideda ryškių akcentų transporto priemonės salonui, sudarant kontrastą su ryškiai raudonos spalvos brūkšninėmis linijomis. Pilkas RS dizaino paketas pabrėžia transporto priemonės interjero dizainą, kuriame dera aukštos kokybės salono medžiagos ir subtilūs kontrastingi pilkos plieno spalvos dygsniai.
Matosi viskas
Neapdorota kabina su visiškai suskaitmentu 12,3 colių spalvotu ekranu ir centrine konsole yra ergonomiškai orientuota į vairuotoją.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Galinė sėdynių eilė
Išskirtinės išorinės galinės sėdynės su papildoma centrine sėdynių parinktimi pabrėžia sportinį transporto priemonės pobūdį.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
800 voltų ličio jonų baterija, integruota į plokščią apatinę kėbulo dalį, pasižymi ypač dideliu našumu – tiek kraunant, tiek važiuojant. Kartu su rekuperacine sistema pagal WLTP matavimo procedūrą galima nuvažiuoti iki 472-433 km.
Greitai įkraunamas³
„Audi RS e-tron GT“² našumas taip pat akivaizdus įkrovimo metu: iki 270 kW galia 800 voltų įkrovimo stotelėse – kaip standartas. Pakankamą energijos kiekį ateinantiems 100 km įkrauti trunka maždaug 5 minutes. Maždaug 22,5 minučių baterija bus įkrauta nuo 5 % iki maždaug 80 %.
Mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5–20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija g/km¹: 0. Diapazonuose pateikiami elektros energijos suvartojimo ir CO₂ emisijų skaičiai priklauso nuo transporto priemonei pasirinktos įrangos.
Įspūdingas energijos tiekimas, kurį siūlo „Audi RS e-tron GT“², su visiškai elektrine „quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Su priekinės ir galinės ašies elektrine pavara galima tiekti iki 440 kW galios (mišrus elektros energijos suvartojimas, kWh/100 km¹: 20,2-19,3 (NEDC); 22,5-20,6 (WLTP); mišri CO₂ emisija, g/km¹: 0).
Energija 100 km įkraunama per
min.
Nuo 5% iki 80% įkraunamas per
min.
Diapazonas (WLTP)
km
„RS e-tron GT“² garsas
Aistra kuria pažangą
Gamindami elektra varomą „Gran turismo“ automobilį „Böllinger Höfe“, kuris yra artimas „Neckarsulmo“, itin didelį dėmesį skiriame detalių tikslumui ir kokybei.